top of page
חיפוש

על תינוקות ושעמום

על תינוקות ושעמום

אם הייתי תינוקת מה הייתי אומרת?

צעצועים, ספרונים, מוביילים, נשכנים, שירים, ריקודים, הפעלות, תרגילים, גירוי חושי, מגעים, עיסויים, מהמם!! אבל מה עם קצת זמן לבדי? עם עצמי? זמן שאני משתעממת וסתם בוהה?

תנו לי להשתעמם, תנו לי הזדמנות לעבד את כל החוויות החדשות שאני חווה, הכל חדש לי! הכל מסקרן אותי ומציף אותי! כשאני מוצפת אני לא רגועה, עצבנית, בוכה, עייפה (כן - יש כזה דבר עייפות מנטלית!)

אני כל הזמן מקבלת גירויים אינסופיים שלא מאפשרים לי רגע לעצור ולהיות לבד עם עצמי . אני לא צריכה כל הזמן תיווך, אני יכולה לחוות את העולם בעצמי. תכבדו את הזמן היקר הזה שאני עם עצמי ונראה לכם שאני לא עושה כלום. זה בסדר! התפקיד שלכם הוא לא להיות צוות הווי ובידור שלי! Lessתזכרו ש is more ואם אני לא מצליחה לעשות את זה בעצמי - אז תעזרו לי בבקשה! איך? תסננו לי גירויים, תניחו אותי במקום שקט וקצת חשוך, תערסלו אותי עד שארפה ואז תניחו אותי, תגעו בי במגע עמוק שיאסוף אותי וירגיע אותי, תשמיעו לי צלילים מונוטוניים, אני צריכה להתערסל (הפוף יהיה מושלם לזה!!) תרגילו אותי לזה בהדרגה - דקה לבד, שתי דקות, לאט לאט אני אצליח יותר כשאני אגדל - אתם תרצו שאני אדע להעסיק את עצמי, אתם תרצו שלא אגיד לכם כל רגע שמשעמם לי . בהמשך - הזמן החשוב הזה יעודד אצלי יצירתיות, דמיון, עצמאות ועוד!! ודרך אגב - גם לכם ההורים שלי לא יזיק להשתעמם מידי פעם - להתנתק מהמסכים ומהטלפונים ופשוט להיות בשקט עם עצמכם.

שלכן ובשבילכן שלומית


410 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page