top of page
חיפוש

מתפתחים ביחד, מחלום למציאות.

כבר מעל ל-30 שנה שאני עוסקת בהדרכת הורים, אני יודעת כמה המעבר הזה להיות אמא או אבא יכול להיות קשה ומבלבל, השנה הראשונה של התינוק באה עם התרגשות רבה אבל גם עם שאלות, דילמות ותשובות סותרות.


אני תמיד אומרת שעם כל תינוק חדש נולדים גם הורים חדשים ומשפחה חדשה, לכן, כשהתחלתי לעבוד על הקורס "מתפתחים ביחד בשנה הראשונה" דמיינתי מקום שילווה אתכם יד ביד לאורך השנה הראשונה. מקום בו אתם ההורים, תוכלו לקבל תשובה לכל שאלה ולמצוא את כל הידע שאתם צריכים.


במקום סדנאות קטנות ומופרדות לכל נושא, בניתי עבורכם קורס אחד שבו השקעתי את כל הידע ו-30 שנות הניסיון שלי בהדרכת הורים. בקורס תמצאו את כל הכלים הפרקטיים שאתם צריכים לשנה הראשונה, בכל נושא, התפתחות מוטורית, שכלית, רגשית, שינה, בכי ועוד...

חלמתי על קהילה, עם צוות מומחים מהטובים בארץ, שיהיו חלק מהמסע הזה, תזונאית תינוקות, יועצת שינה, יועצת הנקה, אחיות טיפת חלב, צוות עזרה ראשונה ועוד. והכי חשוב, הורים כמוכם, שנמצאים באותו שלב ומתמודדים עם אותם האתגרים.


אני גאה להגיד שהיום מתפתחים ביחד בשנה הראשונה היא התוכנית המקיפה ביותר להורים בשנה הראשונה. מעל 25 שעות של תוכן, עם 12 סדנאות שונות שמחולקות לסרטונים קצרים ופשוטים, ממוקדים בכל נושא.


אני מזמינה אתכם, להצטרף אלינו, למשפחת מתפתחים ביחד, אנחנו נשמח ללוות אתכם יד ביד לאורך הרגע המרגש והחשוב הזה.

187 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page