top of page
חיפוש

טיסה עם תינוקות

הקיץ מתקרב :) ליקטתי לכן כמה טיפים חשובים לפני הטיסה.

אל תתעצלו לארוז הרבה – הרבה חיתולים, מוצצים, אקמולי, צעצועים ועוד כמה דברים שמזכירים את הבית.

השתמשו במנשא – תמצאו שהוא נפלא לטיולים בחו"ל.


בדלפקי חברת התעופה אפשר להפקיד את המזוודות אך את עגלת התינוק,המנשא והתיק עם כל הדברים הנחוצים לטיפול בתינוק (חיתולים וכד') כדאי להשאיר אצלכם. את העגלה אפשר למסור לדיילים ממש בכניסה למטוס ולקבל אותה בחזרה עם הירידה מהמטוס . כאשר מבקשים מקום ישיבה במטוס חשוב להזכיר שיש תינוק ולבקש מקום שבו ניתן לקבע עריסת תינוק מיוחדת שתוכלו לקבל מצוות המטוס . תקבלו מקום בשורה הראשונה ליד הקיר וכבונוס תרויחו גם מקום מרווח יותר לרגליים שלכם.

הכי חשוב - המראה ונחיתה הלחץ באוזניים עלול להיות כואב מאד בזמן המראה או נחיתה. מומלץ בזמן זה לאפשר לתינוק לינוק או למצוץ בקבוק או מוצץ כדי להקל על כאב האוזניים. בזמן הטיסה אחרי ההמראה ניתן לבקש מהדיילים לחבר את עריסת התינוק לקיר המטוס. כדאי להניח על העריסה סדין נקי שהבאתם מהבית ולכסות את התינוק בשמיכה .כדאי לזכור שהאויר במטוס קר ויבש ויש לדאוג לבגדים מתאימים ולשתייה . נסיעה ניתן להביא אתכם כסא בטיחות לנסיעה במוניות. אם שוכרים רכב כדאי לבדוק עם חברת ההשכרה את האפשרות לשכור כסא תינוק לרכב בזמן הטיסה אחרי ההמראה ניתן לבקש מהדיילים לחבר את עריסת התינוק לקיר המטוס. כדאי להניח על העריסה סדין נקי שהבאתם מהבית ולכסות את התינוק בשמיכה .כדאי לזכור שהאויר במטוס קר ויבש ויש לדאוג לבגדים מתאימים ולשתייה מרובה. נסיעה ניתן להביא אתכם כסא בטיחות לנסיעה במוניות. אם שוכרים רכב כדאי לבדוק עם חברת ההשכרה את האפשרות לשכור כסא תינוק לרכב. ארוח במלון מומלץ לבדוק מראש אם אפשר לקבל במלון לול לתינוק או לחילופין ניתן להלין את התינוק בתוך מיטת ההורים .במקרה שאתם ישנים באותה המיטה עם התינוק כדאי להתעקש על מיטה זוגית רחבה ולא על 2 מיטות נפרדות שחוברו ביחד.


ולסיום - זיכרו - לא משנה לאן תיסעו, תמיד תזכרו שלטיול עם תינוק יש קצב משלו והוא איטי יותר מהקצב הרגיל שלכם. אל תגדשו את היום בתוכניות מרובות ואל תנסו להספיק לטייל בכל אטרקציות התיירותיות. בחרו בכל יום אתר אחד או שניים והיו מוכנים לשינויים בתוכניות.

ובאמת הכי חשוב - תעשו חיים!!נתראה אחרי החופש

1,233 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page